باز باران
و خدایی که در این نزدیکی ...
چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : abolfazl

  باز باران٬ با ترانه

میخورد بر بام خانه»

خانه ام کو؟ خانه ات کو؟

آن دل دیوانه ات کو؟

روزهای کودکی کو؟

فصل خوب سادگی کو؟

یادت آید روز باران

گردش یک روز دیرین؟

پس چه شد دیگر٬ کجا رفت؟

خاطرات خوب و شيرین

كوچه ها شد، کوی بن بست

در دل تو٬ آرزو هست؟

* * *

کودک خوشحال دیروز

غرق در غمهای امروز

یاد باران رفته از یاد

آرزوها رفته بر باد

* * *

باز باران٬ باز باران

میخورد بر بام خانه

بی ترانه ٬ بی بهانه

شایدم٬ گم کرده خانه



نظرات شما عزیزان:

sky
ساعت23:13---24 ارديبهشت 1392
باران یعنی نقطه چین تا خدا
سلام وب قشنگی دارید
خوشحال میشم به منم سر بزنید


مریم
ساعت12:31---9 فروردين 1392
سلام خواهش میکنم من هرکاری کردم نشد خیلی دوست داشتم شما رو لینک کنم

مریم
ساعت18:21---8 فروردين 1392
سلام من هرکاری کردم اسم شمارو ثبت نکرد

مریم
ساعت18:06---8 فروردين 1392
سلام مرسی بهم سرزدین وب شماهم خیلی قشنگه با افتخار شمارا لینک میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


.

تماس با ما
Online User